Asus C785s IA AA to wysoce wydajny komputer stacjonarny, który oferuje wyjątkową wydajność dzięki swojej wydajnej karcie graficznej, procesorowi Intel Core i5 i 8 GB RAM. Jest to idealny sprzęt do gier, pracy biurowej, edycji wideo, obróbki grafiki i wielu innych zastosowań. Zawiera on również szybki dysk twardy o pojemności 1 TB, więc jest w stanie zapewnić wystarczająco dużo miejsca na Twoje pliki. Jego trwała obudowa jest odporna na uszkodzenia i zapewnia długotrwałe użytkowanie. Montaż tego sprzętu jest prosty, ponieważ wszystkie elementy są dokładnie oznaczone, a wszystkie niezbędne narzędzia są dołączone do zestawu.
Ostatnia aktualizacja: Montaż Asus C785s Im Aa
Najpierw musisz sprawdzić, czy problemy są powodowane przez komputer lub sprzęt internetowy (modem / kabel internetowy / bezprzewodowe urządzenie dostępowe), czy przez dostawców usług internetowych zanim rozwiązanie problemów z Internetem będzie możliwe.
Ta metoda rozwiązywania problemów oferuje jedynie rozwiązanie problemu niepoprawnie działającego Internetu, którego przyczyną jest komputer. (Powszechne symptomy, takie jak brak ikony Wi-Fi, nieudane połączenie Wi-Fi, brak sygnału Wi-Fi lub symbol wykrzyknika na ikonie Wi-Fi w menedżerze urządzeń itp. )
Inne kwestie związane ze sprzętem internetowym/usługami internetowymi należy omawiać z dostawcami usług internetowych, aby uzyskać więcej informacji.
Załóżmy, że używasz komputera (A) i smartfona (B) oraz łączysz się na obu urządzeniach z Internetem przez Wi-Fi:
Zarówno (A) jak i (B) nie mogą połączyć się z Internetem -> problemy zazwyczaj wynikają z urządzeń internetowych lub dostawców usług internetowych.
(A) nie może połączyć się z Internetem, ale (B) może się połączyć -> Zapoznaj się z poniższymi rozwiązaniami:
Adnotacja: W przypadku problemów z prędkością sieci pomocnym może być poprawienie wydajności systemu. Tutaj zamieszczonych jest więcej informacji: Jak zmienić tryb i plan zasilania? .
Aby uzyskać bardziej szczegółowe instrukcje, możesz również kliknąć poniższy odnośnik do filmu ASUS YouTube, aby dowiedzieć się więcej na temat: Jak rozwiązać problemy z siecią bezprzewodową w notebooku?
https://www. com/watch? v=gkNxGmHu0EY
Przejdź do odpowiednich instrukcji, w zależności od bieżącej wersji systemu operacyjnego Windows, który jest zainstalowany na komputerze:
- Windows 11
- Windows 10
System operacyjny Windows 11
Spis treści:
Upewnij się, że funkcja łączności bezprzewodowej jest włączona
Kliknij ikonę [Network & Internet] (sieć i internet) na pasku zadań ① i upewnij się, że Wi-Fi jest [Turn on] (włączone) ②.
Adnotacja: Jeżeli ikona Wi-Fi jest podświetlona na niebiesko, oznacza to że funkcja jest włączona.
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, kontynuuj następny etap rozwiązywania problemów.
Powrót do spisu treści
Przywróć ustawienia BIOS
Spróbuj zresetować BIOS do domyślnych ustawień — tutaj zamieszczonych jest więcej informacji: Jak przywrócić ustawienia BIOS.
Wyłącz całkowicie komputer
Kliknij ikonę [Start] na pasku zadań ①, wybierz ikonę [zasilania] ②, następnie wciśnij i przytrzymaj na klawiaturze klawisz [Shift] ③ i jednocześnie wybierz opcję [Shut down] (wyłącz) ④. Komputer zostanie całkowicie wyłączony.
Po całkowitym wyłączeniu komputera, uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany. Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, kontynuuj następny etap rozwiązywania problemów.
Uruchom diagnostykę łączności bezprzewodowej w MyASUS
Wykorzystaj diagnostyka systemu w MyASUS, aby skontrolować łączność bezprzewodową pod kątem problemów.
- Wpisz i wyszukaj [MyASUS] na pasku wyszukiwania systemu Windows ①, a następnie kliknij [Open] (otwórz) ②.
Brak wyświetleń oznacza, iż oprogramowanie nie jest zainstalowane na komputerze; zapoznaj się z tematem Jak zainstalować MyASUS? . com/images/2022/05/16/049cf54a-56ce-40f9-8b2c-68517c1a8f27. png"/> - W MyASUS wybierz [Customer Support] (obsługa klienta) ③. com/images/2022/05/16/e81b55f2-4910-4c9c-8c56-b7d987eb1880. png"/>
- W [System Diagnosis] (diagnostyka systemu) ④ wybierz [Wireless connectivity problems] (problemy z łącznością bezprzewodową) ⑤. Więcej informacji w temacie Diagnostyka systemu MyASUS — Wprowadzenie.
Adnotacja: Jeśli w MyASUS nie ma karty Diagnostyka systemu, oznacza to, iż komputer nie obsługuje tej funkcji; pomiń ten krok i przejdź do następnego. com/pl/support/FAQ/1045676/">Dlaczego w aplikacji MyASUS widzę tylko funkcję "Obsługa klienta"? . com/images/2022/05/16/b84e07ae-e341-4dcc-8cac-f6da72b87c95. png"/> - Kliknij przycisk [Checkup] (weryfikacja) ⑥. com/images/2022/05/16/8a39359d-5c1f-4590-8746-73e7f773d060. png"/>
- Jeżeli występują jakiekolwiek błędy, spróbuj wykorzystać sposoby rozwiązywania problemów i możliwe podejścia do rozwiązywania problemów w MyASUS.
Karta sieci bezprzewodowej z żółtym wykrzyknikiem w menedżerze urządzeń
Jeżeli napotkasz problem z wyświetlaniem karty sieci bezprzewodowej z żółtym wykrzyknikiem w menedżerze urządzeń, spróbuj wykonać następujące działania, aby rozwiązać problem. (Ten krok ma zastosowanie tylko dla laptopów. W przypadku komputerów stacjonarnych i komputerów All-in-One przejdź do kolejnego sposobu rozwiązywania problemów). com/images/2022/11/23/66a9ef41-71bd-475d-8408-b2a2fb329bf5. png"/>
Adnotacja: Nie odłączaj zasilacza sieciowego laptopa ASUS model TP420IA i UX425IA. (W tych modelach, w celu przeprowadzenia procesu twardego resetu zasilacz musi być podłączony).
Zaktualizuj sterownik łączności bezprzewodowej i Bluetooth poprzez menedżera urządzeń
Jeśli wersje sterownika bezprzewodowego i sterownika Bluetooth są zbyt różne, może to spowodować problem ze zgodnością oprogramowania. Dlatego zalecamy aktualizację obu sterowników do najnowszej wersji.
Adnotacja: Nazwa urządzenia może się różnić w zależności od modelu. com/images/2022/05/16/e50af952-fda9-476a-8fa6-d79115c7e352. png"/>
Komputer zainstaluje ponownie kartę sieci bezprzewodowej i Bluetooth, a urządzenia zostaną wyświetlone w kategorii Network adapters and Bluetooth (karty sieciowe i Bluetooth). com/images/2022/05/16/c8fc1c94-7aa5-4c43-a499-18f9002fcaa9. png"/>
Adnotacja: Wyszukaj sterownik łączności bezprzewodowej lub Bluetooth sparowany z nazwą dostawcy, która jest widoczna w komputerze. Dla przykładu, jako nazwę urządzenia łączności bezprzewodowej wykorzystano [Intel]. com/images/2022/05/16/9a1bc968-80bb-49ba-b5cf-e839c322a14f. png"/>
Zresetuj sieć
Zresetuj przeglądarkę internetową
Jeżeli nie uda Ci się nawiązać połączenia z Internetem poziomu przeglądarki, ale komunikatory działają normalnie, możesz spróbować zresetować przeglądarkę, aby rozwiązać ten problem.
Zaktualizuj na komputerze do najnowszej wersji i potwierdź oprogramowanie BIOS / pakiety Windows / sterowniki
Aktualizacja oprogramowania zwykle pomaga w stabilizacji i optymalizacji systemu, dlatego zalecamy jego częstą weryfikację i aktualizację na komputerze do najnowszej wersji. Tutaj zamieszczonych jest więcej informacji:
Jak zaktualizować wersji oprogramowania BIOS w systemie Windows?
Jak używać EZ Flash do aktualizacji wersji oprogramowania BIOS?
(W przypadku komputerów stacjonarnych — patrz Wprowadzenie do ASUS Motherboard EZ Flash 3).
Przeprowadzenie aktualizacji systemu Windows i sterowników — tutaj zamieszczonych jest więcej informacji:
Jak przeprowadzić aktualizację systemu Windows?
Jak zaktualizować sterowniki poprzez wsparcie klienta w MyASUS?
Jeśli problem nadal występuje po zaktualizowaniu pakietów/sterowników oprogramowania BIOS/Windows do aktualnej wersji, do następnego kroku w celu rozwiązania problemu.
Przywróć system z punktu przywracania
Jeśli problem z siecią bezprzewodową występuje od niedawna, a jeśli kiedykolwiek punkt przywracania był tworzony lub istnieje funkcja automatycznego przywracania systemu, spróbuj przywrócić komputer do punktu, zanim problem się rozpoczął, aby rozwiązać problem. com/pl/support/FAQ/1018810/">Jak używać punktu przywracania systemu? .
Zresetuj komputer
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany po zakończeniu wszystkich czynności w ramach rozwiązywania problemów, wykonaj kopię zapasową plików osobistych, a następnie zresetuj komputer, aby przywrócić jego oryginalną konfigurację. com/pl/support/FAQ/1013064/">Jak zresetować system i usunąć wszystkie moje pliki osobiste?
Jak zresetować system i zachować moje pliki osobiste?
Możesz także zapoznać się z sugestiami Microsoft — zapoznaj się z tematem Napraw problemy z łącznością sieciową w systemie Windows.
Jeżeli problem nie został rozwiązany po wykonaniu powyższych działań, źródłem problemy może być dostawca usług internetowych lub sprzęt internetowy (modem/kabel internetowy/urządzenie bezprzewodowe). Sugerujemy kontakt z dostawcą usług internetowych lub przeprowadzić procedury rozwiązywania problemów ze sprzętem internetowym. Więcej informacji o rozwiązywaniu problemów z routerem ASUS dostępnych jest tutaj:
[Rozwiązywanie problemów] Nieudana próba uzyskania dostępu do Internetu za pośrednictwem routera
[Rozwiązywanie problemów] Sygnał Wi-Fi jest często rozłączany
Jeżeli nadal nie możesz rozwiązać problemu, pobierz MyASUS i przeprowadź procedurę rozwiązywania problemów z wykorzystaniem diagnostyki systemu. Kliknij poniżej!
System operacyjny Windows 10
Upewnij się, że funkcja łączności bezprzewodowej jest włączona
Kliknij ikonę [Network & Internet] (sieć i internet) na pasku zadań ① i upewnij się, że Wi-Fi jest [Turn on] (włączone) ②. com/images/2020/02/13/cdd031fb-f3cd-4f31-a732-66309cb9ba6f. png"/>
Wyłącz całkowicie komputer
Kliknij ikonę [Start] w lewym dolnym rogu na pasku zadań ①, wybierz ikonę [zasilania] ②, następnie wciśnij i przytrzymaj na klawiaturze klawisz [Shift] ③ i jednocześnie wybierz opcję [Shut down] (wyłącz) ④. com/images/2021/01/12/dbf2f804-632e-48ad-a7b2-7eaf4877af33. com/images/2021/01/12/fd3e7303-4cb2-4f29-98ba-99b7cf25b2ab. png"/>
Zaktualizuj sterownik łączności bezprzewodowej poprzez menedżera urządzeń
Zresetuj system
Możesz także zapoznać się z sugestiami Microsoft — zapoznaj się z tematem Napraw problemy z łącznością sieciową w systemie Windows.
Zobacz poniższy poradnik dla Asus C785S-IM-AA. Wszystkie poradniki na stronie ManualsCat. com mogą być przeczytane całkowicie bezpłatnie. Korzystając z przycisku 'Wybierz język', możesz wybrać język, w którym chciałbyś zobaczyć poradnik.
MANUALSCAT | PL
Pytania i odpowiedzi
Masz pytanie dotyczące Asus C785S-IM-AA, ale nie możesz znaleźć odpowiedzi w instrukcji użytkownika? Być może użytkownicy ManualsCat. com mogą pomóc ci w znalezieniu odpowiedzi. Wypełniając poniższy formularz twoje pytanie pojawi się w instrukcji Asus C785S-IM-AA. Upewnij się, że opisujesz trudności z Asus C785S-IM-AA tak precyzyjnie, jak tylko możesz. Im bardziej precyzyjne jest twoje pytanie, tym większa szansa na szybsze otrzymanie odpowiedzi od innego użytkownika. Gdy ktoś zareaguje na twoje pytanie zostanie wysłany do ciebie automatyczny e-mail z powiadomieniem.
Zadaj pytanie o Asus C785S-IM-AA
- Marka:
- Asus
- Produkt:
- Nieskategoryzowane
- Model/nazwa:
- C785S-IM-AA
- Typ pliku:
- Dostępny w językach:
- Angielski